OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en servicestjärna med erfarenhet av orderhantering? Då har vi en spännande möjlighet för dig! Vår kund, ett framstående Internationellt bolag i hjärtat av Helsingborg, söker nu en engagerad medarbetare till deras ordermottagning. Trivs du i en miljö där service och administration går hand i hand? Konsultuppdraget startar omgående och varar till siste juli.
Om tjänsten
Som Orderhanterare / Kundservice blir du en viktig kontaktperson i orderprocessen. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar att registrera ordrar, hantera kundkontakter samt koordinera med fraktare och terminal för smidiga leveransbokningar. Du kommer vara en nyckelfigur i att säkerställa en hög kundnöjdhet och effektiv orderhantering.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av orderhantering och kundsupport. Att vara stresstålig och prestigelös är en självklarhet för dig. Du tar egna initiativ, är noggrann och har en utmärkt systemvana. Att behärska svenska och engelska i både tal och skrift är avgörande för att trivas och lyckas i denna roll.
Om verksamheten
Vad vi erbjuder:
- Omgående start i en dynamisk och internationell arbetsmiljö
- Möjlighet att vara en del av ett dedikerat team och utveckla dina färdigheter
- En central arbetsplats i hjärtat av Helsingborg
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.
Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09