Orderhanterare/kundservicemedarbetare till Abbott

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en orderhanterare/kundservicemedarbetare till vår kund Abbott, tidigare St. Jude Medical. Som orderhanterare kommer du ha en administrativ roll, samtidigt som du förväntas kunna leverera god service mot kunder.

Dina arbetsuppgifter kommer innefatta bland annat:
- Ta emot ordrar via mail och telefon
- Hantera returordrar
- Kontakt med lager
- Kontrollera och registrera ordrar i systemet
- Informera kunder angående exempelvis leveransförändringar
- Arbeta med att effektivisera processer

Utvecklingsmöjligheter:
Du kommer få möjligheten att arbeta självständigt i ett internationellt företag där din insats är en viktig del för att hjälpa personer med hjärtproblem.

Arbetets omfattning:
Heltid med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag som till en början kommer pågå 6 månader, med möjlighet till förlängning. Abbotts kontor ligger i Kista.

Kundföretaget

Abbott, tidigare St. Jude Medical, utvecklar medicinsk teknik och tjänster som ger mer kontroll åt dem som behandlar patienter med kardiologiska och neurologiska sjukdomar samt långvarig smärta. Företaget utvecklar behandlingsmetoder som syftar till att minska risker och bidra till bästa möjliga behandling för varje patient.

Din profil

Kompetenskrav:
Vi söker dig som arbetat tidigare med orderhantering och har en förståelse för hur ett produktflöde kan se ut. Du har ett administrativt sinne och god struktur i ditt arbete samtidigt som du trivs i en roll där du har mycket kontakt med andra människor. Då du kommer ha kontakt med kunder och lager utomlands krävs mycket goda språkliga kunskaper i engelska i tal och skrift. Om du har en medicinteknisk bakgrund är detta meriterande. Mycket meriterande om du tidigare arbetat i SAP.

Personliga egenskaper:
Vi tror att du som söker är driven, strukturerad och öppen som person. Du tar gärna en roll där du är spindeln i nätet och är lösningsorienterad i ditt arbete. Du är en "doer" som har lätt för att ta prioriteringsbeslut samt trivs med att ge god service.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Sök tjänsten via extern länk, vi tar ej ansökningar via mail.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på emma.henriksen@magna.se.

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 10 januari 2017

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024