OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi på Prodea en orderhanterare/logistikkontakt till ett snabbväxande internationellt företag som är ledande inom svensk foodtech.
Är du en person som tar initiativ samt är utåtriktad och självgående? Är du redo för ett jobb på ett grymt företag där du får hantera många kontaktytor?
Arbetsuppgifterna består bland annat utav:
-Ta emot order från våra kunder i Sverige och ett antal kunder inom EU
-Skapa fakturor
-Svara och bekräfta orderförfrågningar från kunder via mail
-Se till att logistikpartners packar och skickar ordnarna i tid
Krav för tjänsten:
-Flytande Svenska & Engelska
-Erfarenhet av liknande uppgifter
-God kunskap i Office-programmen, som Word & Excel
Meriterande:
-Tidigare arbetat med Fortnox
-Erfarenhet av andra affärssystem
-Tidigare arbete av orderhantering/fakturering
Just nu söker vi främst er som kan jobba minst 100% med start i mitten av Augusti. Detta är ett konsultuppdrag 3-6 månader, men för rätt person finns chans till anställning då företaget är i expansion. Arbetet är förlagt mån-fre kontorstider i Sundbyberg.
Sök tjänsten nu så ringer vi upp och berättar mer om arbetsuppgifterna, bolaget och anställningsvillkoren