OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning i Solna en orderkoordinator, som skall handha logistikärenden, inköp, order och bokningar. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att: - se över och prioritera dagens leveranser samt boka och planera kommande leveranser - stämma av arbetsordning och leveranser med verkstaden - administrera lager utifrån ordrar och offerter i samarbete med verkstaden - arbeta med nya ordrar och offerter - meddela inköpsbehov och stämma av leverantörsfakturor Vi söker en person som kan/har erfarnehet av: - självständigt arbete i ett mindre bolag - arbetsledning/projektledning - system-/datorkunskaper (Excel, Vsma Spcs administration 2000, ev Tullens Tid) - bokning av transporter - ordermottagning - lagerhantering - goda engelskakunskaper i tal och skrift Vi vill att du som söker har god prioriteringsförmåga, är serviceinriktad, lojal, noggrann och strukturerad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90