OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en orderkoordinator med ansvar för administration och förvaltning av direkta ordrar och leverenser, framförallt med inriktning på utgående gods.Vår kund, belägen i norra Stockholm, utvecklar och säljer komponenter till kommunikationssystem.Uppdraget är initialt ett konsultuppdrag om sex månader med möjlighet till förlängning.Dina arbetsuppgifter[ Som orderkoordinator kommer ditt huvudsakliga ansvarsområde vara fokuserat kring utgående ordrar och leverenser.[Du kommer att ansvara för koordinering och leverens av gods både för intern hantering och gentemot kund.I detta ingår bland annat[leverensbevakning/planering,[tullhantering (då mycket av godset går[utomlands), fakturaavstämning samt visst[kundsupport.Du kommer även, i samarbete med produktionschefen, vara delaktig i inköpsprocesser till löpande och[planerade projekt samt stämma och koordinera dessa mot prognoser och behov.[ Din Erfarenhet Vi söker dig som har praktisk erfarenhet eller någon form av yrkesrelaterad utbildning inom logistik eller spedition.Du har bred administrativ vana, kan uttrycka dig väl i tal och skrift och förutom svenska bör du också ha utmärkta kunskaper i det engelska språket.[Du behärskar naturligtvis Officepaketet obehindrat.Du motiveras av att lära dig nya saker coh ser utmaningar snarare än problem.Du har också god initiativförmåga och ser vikten av god kommunikation som ett arbetsredskap.Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut.Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051