OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har din tidigare erfarenhet gjort dig till en grym administratör med sinne för ordning och reda? Trivs du i en roll där du har ett nära samarbete med interna kollegor? Då kan det här vara rollen för dig!
Om tjänsten
Perido söker just nu en orderkoordinator till vår kund Edsvikens El, ett växande serviceföretag inom el och energi med fokus på bland annat energieffektivisering. Det är ett familjärt företag där flera avdelningar sitter tillsammans i moderna och ljusa lokaler i norra delen av centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Du kan förvänta dig arbetsdagar fyllda med variation och kontakt med såväl interna som externa inslag. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är:
Ta emot beställningar/förfrågningar
Ärende-/orderhantering
Koordinera arbetet för servicemontörerna
Avlasta arbetsledarna med administrativa delar
Telefonsupport gentemot servicemontörer
Mejl- och telefonsupport både internt och externt
Dina egenskaper
Vi tror att du som söker den här tjänsten har tidigare erfarenhet av administration och service, gärna från bygg- el- eller VVS-branschen. Du trivs när arbetstempot är högt och har ett sinne för ordning och reda för att skapa en tydlig struktur i ditt arbete och ser utifrån detta lösningar. Som person är du utåtriktad och gillar att skapa en god relation till såväl kunder som kollegor. Slutligen tror vi att du trivs i en arbetsmiljö med högt i tak och där dina koordinerande kunskaper kommer att värdesätts högt.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Minst gymnasial utbildning
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Goda kunskaper inom MS Office
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift
Plus i kanten:
Branscherfarenhet (El, bygg, VVS)
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 12 månader med chans till förlängning. Tillträde 2020-08-03 (utbildning sker v.24–25).
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31644 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.