OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
Till vår kund som är ett globalt företag inom fordonsbranschen så söker vi nu en orderkoordinator som ska arbeta med avtal och tjänster för bussar och lastbilar. Du kommer att tillhöra avdelningen order och logistik som arbetar för att möjliggöra ökad och lönsam försäljning av helhetslösningar, inkluderande fordon och avtal & tjänster.
Vill du vara en del av ett team som arbetar för att effektivisera arbetsmetoderna och skapa ett ännu bättre stöd för kunderna? Om du är en serviceinriktad person som gillar siffror och detaljer så kan det här vara helt rätt tjänst för dig.
Rollen är ett konsultuppdrag hos Clevry på 4 månader med chans till förläning, men start i juni.
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som avtalskoordinator kommer du att bli ansvarig för serviceavtalen gällande buss- och lastbilsmarknaden i alla faser från offert till slutavräkning.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Du tar fram priser till återförsäljarna utifrån tillgänglig statistik
- Du administrerar flödet av offerter, fakturor, kreditnotor och avtal mellan företaget och försäljningsledet.
- Du deltar även aktivt i processutvecklingen med syfte att effektivisera den dagliga verksamheten
Din profil:
- Vi söker dig som har erfarenhet av avtalsförsäljning och/eller administration från tidigare tjänster
- Krav för tjänsten är flytande svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
- Du har god datorvana och en mycket god analytisk förmåga
- Du är duktig på att hitta nya metoder och arbetssätt, du kan även förmedla och implementera dessa
- Du har god erfarenhet av olika system
Meriterande kompetenser är:
- Att du har en relevant akademisk examen
- Att du har erfarenhet av fordonsbranschen
Vidare är du strukturerad, noggrann och analytisk i processen. Du är lyhörd och kommunikativ inför kundens olika krav och behov, du vill alltid överträffa förväntningarna och ge service i världsklass.
Du erbjuds ett spännande arbete med trevliga kollegor och utvecklingsmöjligheter hos ett stort, globalt företag.
Om oss
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)