OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
I rollen som Orderkoordinator hos Scania kommer du att arbeta med administrativa uppgifter, i en grupp om 14 personer uppdelade i två team med god stämning och teamkänsla. Du kommer att hantera inkommande ordrar gällande lastbilar/bussar samt arbeta i olika datasystem och hantera flera uppgifter parallellt. Arbetstiden är förlagd mellan 8:00-16:45, med flextid mellan kl. 08–09 och 15–18.
I din roll som Orderkoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Administrativa uppgifter.
- Hantera inkommande ordrar gällande lastbilar/bussar.
Tjänsten som Orderkoordinator är ett konsultuppdrag med start omgående och beräknas pågå till december 2021.
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet inom administration och som har ett sinne för att hantera många uppgifter samtidigt. Som person är du analytisk, noggrann och lyhörd. Du arbetar strukturerat och är van av att kunna hantera olika datasystem. För dig som har arbetat i en liknande roll kommer du snabbt att komma in i arbetet.
Vidare ser vi att du är en glad, positiv och serviceinriktad person som tycker om att arbeta i team och besitter en god samarbetsförmåga.
Viktigt för tjänsten är:
- God svenska och engelska i tal och skrift.
- Kunskap i office paketet.
- Förmåga att hantera olika datasystem.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Linnéa Nyström via Adecco 010 – 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147