Orderkoordinator/Administratör

Orderkoordinator/Administratör

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Osby Parca AB är ett spännande bolag som jobbar i en framtidsbransch, konstruktion, tillverkning, försäljning och leverans av utrustning för energiproduktion. Osby Parca har precis blivit ett eget aktiebolag, med alla funktioner på plats på kontoret i skånska Osby. Vi formar vår framtid i en platt organisation, där det aldrig är långt till beslut. Vi drivs av vår framgång, där vi hela tiden strävar efter att leverera ett bättre resultat imorgon. Vi har roligt på jobb och jobbar efter att allas lika värde är nyckelfaktorn i ett framgångsrikt företag.

Osby Parca AB ingår i koncernen Nibe Industrier, ett mångmiljardföretag med stark tillväxt. Ett jobb hos oss ger många möjligheter till en framgångsrik och lång karriär. Vi expanderar och rekryterar vi en Orderkoordinator/administratör. I denna rekrytering samarbetar vi med Wikan Personal.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en orderkoordinator som kommer att ha en viktig roll i vårt team. Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer att vara orderhantering, där du ansvarar för att koordinera och hantera beställningar från våra kunder och leverantörer.


Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker någon som är noggrann och har förmågan att arbeta självständigt. Du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder och leverantörer, så god kommunikation och samarbetsförmåga är viktigt. Utöver dina huvudsakliga ansvarsområden kommer du också att stödja teamet med övriga administrativa uppgifter. Vi söker därför någon som även är flexibel och kan hantera flera olika uppgifter samtidigt.

Information och kontakt
Vi ser fram emot din ansökan och att få välkomna dig till vårt team som vår nya orderkoordinator/administratör!
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Välkommen att skicka in din ansökan snarast möjligt via wikan.se. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kommer tillsättas snarast möjligt efter överenskommelse. Sista ansökningsdag är den 12 juni.

För mer information eller vid frågor kring tjänsten, vänligen kontakta Johanna Fondell 044-590 65 02.

Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Andersson
0381-480 951
Elof Jansson
044-590 65 04
Lars Berntsson
044-5906505
Dan Samuelsson
044-590 65 01
Stefan Johansson
0417-77 99 81
Petter Bengtsson
0417-77 99 83
Catharina Holgersson
0417-77 99 82
Stefan Johansson
0417-779981
Andreas Håkansson
044-590 65 07
Petter Bengtsson
0417-779983

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 maj 2023
  • Ansök senast: 12 juni 2023

Besöksadress

Järnvägsgatan 2
None

Postadress

Götgatan 1
Kristianstad, 29133

Liknande jobb


Administration och Varuhantering

Administration och Varuhantering

12 november 2024

Projektkoordinator sökes!

Projektkoordinator sökes!

12 november 2024