OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För Ricana Concept Swedens räkning söker vi nu en person till order/kundsupport
Om kundföretaget
Ricana Concept Sweden AB tillverkar, marknadsför och säljer ett komplett koncept av butiksinredningar och har displayer samt belysning och tjänster.
Leverera kompletta butikskoncept till små trendiga boutiquer såväl som kedjor
och kompletta varuhus.
Din profil
Vi söker dig som är framåt och orädd med hög servicekänsla till vår order/kundsupport som kommer vara placerad i företagets reception.
Utöver rollen på order/kundsupport ska du också kunna ta de traditionella receptionist uppgifterna som att välkomna besökare,posthantering,göra utskick samt vissa administrativa uppgifter.
Du ska kunna ge service och vägleda kunder i deras frågor samt supportande till säljarna med order och fakturahantering och viss ordermottagning per telefon.
Du har en gymnasieutbildning, goda kunskaper i Officepaketet och behärska engelska, både i tal och skrift mycket väl. Kan du tyska är det en merit.
Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper då vi gärna ser att du är serviceinriktad och tycker att kundrelationer är både viktig och rolig.Vidare är du en självgående, effektiv och stresstålig person.
Om vårt företag
EPAB är det lokala bemanningsföretaget. Vi verkar inom rekrytering, bemanning och omställning. Vi har ett gediget förflutet och stor samlad erfarenhet inom dessa områden. Vår strävan är att alltid ha de allra bästa konsulterna anställda hos oss.
Tjänsten är en rekrytering till vår kund och är på heltid och förlagd dagtid kl 7.00-16.30 förutom fredag 7.00-13.30
Ansök redan idag via vår hemsida www.ep-ab.se
Har du frågor kring tjänsten kontakta Outi Mäkinen Fränberg
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Lindow
0733-69 21 07
Martin Skogeryd
0709-392414
Anna Lindow
0370-510 563
Madelen Kjell
Anna Lindow
Outi Mäkinen
Jaana Fransson
Martin Skogeryd
Madelen Kjell
0731 49 99 13
Outi Mäkinen