Order/kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Artwood AB är ett grossistföretag som startade år 1969 och vi har sedan dess varit verksamma på den skandinaviska marknaden. Vårt sortiment består av möbler och inredningsprodukter. Våra sammarbetspartners är möbelaffärer, inredningsbutiker och inredningsprojekt. Vårt kontor och lager finns i Skene och vi är idag 15 anställda.


Vi söker orderadministratör

Dina arbetsuppgifter:
Ordermottagning (telefon/mail/besök), fakturering, kundtjänst, leveransbevakning samt allmänna kontorsuppgifter.

Vi vill att Du:
- Har erfarenhet av orderhantering/orderlogistik
- Har erfarenhet av fakturering
- Klarar av ett högt arbetstempo
- Har goda kunskaper i Excel
- Behärskar engelska i tal och skrift

Som person är du strukturerad och förstår vikten av ordning och reda. Har hög stresstålighet och van vid att ha många bollar i luften. Hög arbetsmoral är en egenskap som vi värdesätter högt.


Arbetstid/Varaktighet

Heltid/Visstidsanställning t.o.m. 2014-09-15, med tillträde omgående. (Ingen möjlighet till ledighet under v. 28-33).

Sista ansökningsdag: 2014-05-21

Ansökan via e-post: linda@artwood.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Artwood AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 15 maj 2014

Besöksadress

Industrigatan 19
Skene

Postadress

Industrigatan 19
Skene, 51162

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024