OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett av de mest etablerade och erfarna bemanningsföretagen i Stockholm.Vi erbjuder uthyrning, rekrytering och entreprenad och har tjänster inom kontor, ekonomi, lön, HR, sälj/marknad, industri/teknik och lager.Vi är auktoriserade medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nya medarbetare till vår uthyrningsverksamhet med inriktning på order och kundtjänst.De flesta av våra kundföretag är belägna i city och norrort så det är en fördel om du själv är boende i norrort.För att arbeta som konsult hos oss inom dessa områden krävs det tidigare erfarenhet inom kundtjänst och orderadministration.Orderadministrationen hanteras genom e-post, fax och telefon.Dessutom innebär arbetet att ge stöd till företagets säljare. Som person bör du vara utåtriktad, ansvarsfull och flexibel.Du ska ha lätt för att skapa goda kundrelationer och vara serviceinriktad.För arbetet krävs det goda kunskaper i engelska och gärna i ytterligare ett språk.Att vara en van datoranvändare är ett krav för att söka tjänsten.Har du erfarenhet av SAP är det meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719