OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kirribilli Best of Basic AB driver butiker samt e-handel.
Vi behöver nu utöka med en tjänst som tar hand om vår e-handel och all logistik kring det.
Som medarbetare hos oss kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara, orderhantering, kundtjänst samt hantering av returer och inleveranser. Du kommer ha daglig kontakt med och ofta i telefonsamtal från våra kunder. Det är därför av yttersta vikt att du är serviceminded och ser till att alltid ge våra kunder den bästa upplevelsen. Du är noggrann och säkerställer att alla paket går ut i tid. Du är stresstålig och ser till att flödet ute på lagret flyter på.
Har du tidigare erfarenheter av butiks- eller E-handelsbolag och ett intresse för mode och design är det ett plus.
Vi kräver att du har vana att arbeta i datasystem, gott ordningssinne samt gillar att för att hugga och packa upp varor med medföljande prismärkning. Du skall även kunna svar på frågor i vår kundtjänst gällande orderstatus osv.
Vi letar efter dig som inte är rädd för att ta initiativ, du har lätt för att samarbeta och en förmåga att se vad dina kollegor behöver hjälp med. Du är positiv, lösningsorienterad och ansvarsfull. Du måste obehindrat behärska svenska i tal och skrift då du kommer att kommunciera med våra webbkunder. Du är effektiv och prestigelös samt gillar varierande arbetsuppgifter och vill jobba i ett snabbt växande e-handelsbolag.
Arbetstiden kan variera beroende på arbetsbelastningen på vår online verksamhet
Tjänsten är på 70% (10-16) som bas men innebär oftast mer arbetstid beroende på säsong och belastning
Vi har kollektivavtal