OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker just nu personal till vår uthyrningsverksamhet i och med att vi får in många spännande uppdrag och tjänster inom områdena order/kundtjänst/innesälj. Dina arbetsuppgifter kan komma att bestå av ordermottagning, leveransuppföljning, reklamationer samt att bistå säljare med offertskrivning. Dessutom brukar det ingå att besvara kunders förfrågningar och ge information kring företagets produkter. Du bör ha gymnasiekompetens och ett till två års arbetslivserfarenhet inom liknande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av något större affärssystem och du bör vara en van datoranvändare. God engelska i tal som skrift. Som person bör du vara noggrann och ansvarsfull. Det är viktigt att du har en en hög servicemedvetenhet och tycker om att ha kundkontakter. Dessutom är det viktigt att du är positiv och har lätt för att anpassa sig till nya miljöer och arbetsuppgifter. Låter det intressant så skicka gärna in en ansökan snarast möjligt! Vi kommer löpande behandla ansökningarna. Ansökningar via brev mottages ej.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719