OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
En av våra order/logistikassistenter går vidare inom företaget och vi söker nu dennes efterträdare. Tjänsten omfattar det mesta kring order administration, leveransbevakning, lager hantering, import/export och spedition. Du tar emot order från våra svenska och utländska partners, håller ordning på leveranserna och för att beställda produkter och rätt upplagor blir levererade. Du är flexibel, stresstålig och noggrann och har dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vidare är du van att hålla många "bollar" i luften. Du har också god social kompetens och förmåga att samarbeta med andra människor. Du arbetar i Word, Excel, och SPCS. Du rapporterar till vår Logistikchef. Vårt koncernspråk är engelska och därför talar och skriver du engelska obehindrat. Vi erbjuder ett spännande jobb i en internationell miljö. Inter Card är en internationell franchiseorganisation etablerade i 37 länder Vi producerar och distribuerar ett unikt sortiment av gratulationskort och relaterade produkter. På huvudkontoret i Gävle samordnar vi vår internationella produktion, utvecklar nya kort designer, säljledning, support m.m. Arbetsplatsen är belägen i centrala Gävle där vi finns i stora (900m2) fräscha och ljusa lokaler med strålande utsikt över stortorget . Vi är 25 anställda på huvudkontoret och vi har även vårt internationella lager i Gävle. Urvalsprocessen sker löpande varför det är viktigt att vi får din ansökan snarast.