OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten omfattar det mesta kring orderadministration, leveransbevakning, lagerhantering, import/export och spedition. Du tar emot order från våra svenska och utländska partners, håller ordning på leveranserna och att beställda produkter och upplagor blir rätt levererade. Du är flexibel, stresstålig och noggrann och har dokumenterad erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vidare är du van att hålla många "bollar" i luften. Du har också god social kompetens och förmåga att samarbeta med andra människor. Du arbetar i Word, Excel och SPCS. Du rapporterar till Chefen för order/produktionsplanering/logistik. Vårt koncernspråk är engelska och därför talar och skriver du engelska obehindrat. Vi erbjuder ett spännande och stimulerande jobb i en internationell miljö. Inter Card är en internationell franchiseorganisation etablerade i 24 länder.På huvudkontoret i Gävle som är beläget vid stortorget samordnar vi Europa produktionen, utvecklar nya kort designer, säljledning, support m.m. Vi är 17 anställda på huvudkontoret och vi har även Europa lager i Gävle. Urvalsprocessen sker löpande varför det är viktigt att vi får din ansökan snarast, dock senast den 21 september 2007.