OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ordermottagare för omgående start till en av våra kunder i Lidköping. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär bland annat att du på ett professionellt och serviceinriktat sätt ska hantera inkommande beställningar samt bevaka leveranser. Du ska även vara behjälplig via telefon och mail gentemot dina kunder då det gäller att ge ett gott bemötande vid diverse frågor och önskemål. Arbetstiden är heltid med stor chans till anställning hos kund på sikt.
Vem är du?
Vi söker en person med en hög servicekänsla och god kommunikationsförmåga. För att lyckas i denna tjänst skall du som person vara prestigelös, lättsam och samarbetsvillig. Du ska även vara strukturerad och klara av att arbeta i högt tempo med flera saker samtidigt. Ett allmänt intresse för data och handmaskiner/verktyg är viktigt samt att du är drivande och vill finna lösningar. Vidare har du lätt för att etablera och underhålla kundrelationer.
Du ska ha tidigare erfarenheter av ordermottagning, leveransbevakning och reklamationshantering även planlägga leveranser. Erfarenhet av Microsoft Dynamics eller annat affärssystem. Du har goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift.
Kontaktperson
Sök redan idag, urval görs löpande. Frågor besvaras av konsultchef Jimmy Harryson: jimmy.harryson@manpower.se
Du söker jobbet via ansökningslänken nedan.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Johanson
Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin
Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström
Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71