Ordermottagare

Arbetsbeskrivning

Hyrpersonal Sverige bemannar och rekryterar inom alla yrkesområden med hela Sverige som arbetsfält! Vår målsättning är, och har alltid varit att vara snabbast och bäst på rekryteringar och att hyra ut de bästa medarbetarna, något som alltid leder till anställningar hos kund, inget skall vänta till morgondagen! Vill du ha stimulerande arbetsuppgifter, utvecklingsmöjligheter, ansvar och engagerade arbetskamrater? Vi letar efter dig som har erfarenhet administration och vill arbeta som ordermottagare. Dina arbetsuppgifter som ordermottagare består av att registrera och administrera order från företagets säljare och återförsäljare i SAP R/3-system. Du kommer även att ha kontakt med företagets leverantörer och deras produktion. Vi ser att du har erfarenhet ifrån liknande arbeten, främst ifrån orderadministration uppgifter, ha kunskaper inom SAP. Du bör även behärska engelska i tal och skrift, samt ha vissa tyska egenskaper. Personliga egenskaper som du besitter är noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet. Du är positiv, tycker om att ta ansvar och har lätt att samarbeta med andra människor. Som orderadministratör är du är troligen utbildad inom administration eller liknande men kan även ha annan relevant utbildning. Vi ser gärna att Du har erfarenhet från liknande arbeten men välkomnar också nyutexaminerade. I och med att tjänsten behöver tillsättas snarast ser vi gärna din ansökan hos oss snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hyrpersonal Sverige
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 januari 2007
  • Ansök senast: 21 februari 2007

Besöksadress

Storgatan 32B
Linköping

Postadress

Storgatan 32B
Linköping, 58223

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010