OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Till en av våra kunder i Helsingborg söker vi nu en ordermottagare med mycket god känsla för service. Vår kund importerar och distribuerar frukt och grönt till vissa butikskedjor över hela Sverige. Arbetsuppgifterna består av att hjälpa butikerna med hela orderprocessen och att när det krävs göra extrabeställningar hos lokala leverantörer samt boka transporter. Du ansvarar för att ett visst antal butiker är nöjda med sina leveranser. Tjänsten är på heltid med start omgående. Arbetstiderna är måndag till fredag, dagtid. Du blir uthyrd av StudentConsulting till kunden under sex månader, med goda chanser till förlängning. Kunskaper för uppdraget Du bör ha god datorvana och trivas med att lära dig nya program. Vi vill att du har god erfarenhet från servicebranschen och har inställningen att du aldrig är nöjd förrän kunden är nöjd. Som person är du glad, ansvarsfull och energisk. Vidare är det av största vikt att du trivs med att ha mycket kundkontakt. Ta chansen att arbeta för Sveriges snabbast växande företag! Ansök redan idag då rekrytering och tillsättning sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Vänligen ansök via denna länk: http://www.studentconsulting.se/sc/jobs/joblist.aspx?ID=415&job=bd9270b94fb2b4b402a529ff4dc48cfe På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden. Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag! StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Genom oss får du chansen att jobba för Sveriges och Norges största och mest spännande företag.