OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ordermottagare
Motiveras du av att leverera en god service, ta ansvar i din yrkesroll och har du ett sinne för ordning och reda?
Då är det dig vi söker!
Arbetsbeskrivning
Som ordermottagare har du ansvar för orderprocessen vilket innebär att du tar emot, registrerar och bekräftar ordrar. Beställning av frakt och administration, leveransbevakning, hantering av reklamationsärenden samt fakturering ingår också i tjänsten.
Tjänsten är bred och innefattar orderhantering och lagerhantering av företagets olika artiklar. Du håller ordning och reda på olika kundordrar, leveranser samt på lagret. I rollen har du även stor samverkan med företagets säljare.
Du jobbar ständigt relationsskapande för att tillsammans med dina kollegor skapa de bästa förutsättningarna och problemlösning för alla inblandade.
Vem är du?
För att passa in i rollen så trivs du med att arbeta i ett högt tempo och är stresstålig. Som person är du självgående och lösningsorienterad samt har förmågan att ansvara för många arbetsuppgifter parallellt. Du ska ha en hög servicegrad mot kunder.
Du behärskar svenska i tal och skrift, har god datavana, erfarenhet från administrativt arbete på kontor. Du har B-körkort. Har du erfarenhet från lager, order- och/eller från serviceyrken är det meriterande.
Vi sätter allra högst värde på personlig lämplighet. Ett brinnande engangemang och en vilja av stål kommer du långt med!
Tjänsten
Heltid. Start omgående efter överenskommelse.
Ort
Karlskrona
Kontaktuppgifter och ansökan
Ansök med CV och personligt brev. Om du har frågor kring ansökan kan du kontakta Linda Engqvist, 0733 40 44 54 eller maila till linda@engqvistzimmerman.se
Tidsplan
Vi vill ha din ansökan så fort som möjligt då ansökningar hanteras löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!