OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund i centrala Stockholm söker en ordermottagare / kundtjänstmedarbetare för ett konsultuppdrag med start omgående
Är du intresserad av kundservice och även vill jobba med ordermottagning? Trivs du med att guida kunder för att de ska få den bästa lösningen? Då kan det här vara uppdraget för dig. Du kommer att vara anställd av oss på TNG men arbetar hos vår kund. För rätt person finns det goda möjligheter till anställning.Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
• Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
• Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
• Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom ekonomi och administration. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Primära arbetsuppgifter:
• Ordermottagning (främst via mejl, och telefon).
• Fakturering av utlevererade ordrar.
• Fakturering av konsignationskundernas säljrapporter och differens-fakturor efter inventering.
• Kundtjänst och kundsupport främst via telefon/ mejl och ärendehanteringssystem (idag Zendesk).
• Reklamationsärenden
• Hantera logistikärenden som tex. boka transporter, spåra gods åt kunder, ta fram fraktofferter mm.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
I rollen har du en tät dialog med sälj, marknad, logistik och lager. Arbetstiderna är måndag till fredag 8:30 - 17:00 och du behöver vara på plats på företaget.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har arbetat inom kundservice och gärna mot b2b. Du bör vara flytande i svenska och känna dig trygg med att kommunicera på engelska. Har du tidigare erfarenhet av ordermottagning via telefon, så ser vi det som meriterande. Som person är du målinriktad och brinner för mötet med kunden och vill alltid överträffa deras förväntningar. Du brinner för service och du anpassar din kommunikation utefter kunden. Du har även en förmåga att hantera stundvis stressiga arbetstoppar på ett strukturerat och lugnt sätt.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07