Ordermottagare för vikariat under sommaren

Ordermottagare för vikariat under sommaren

Arbetsbeskrivning

Vad du kommer att arbeta med
Uppskattar du ett omväxlande och ansvarsfullt arbete samtidigt som du får ha mycket kundkontakter? Då kan det vara dig kunden söker!

Vi söker nu dig som vill bidra till vår kunds framgång som ordermottagare. Du kommer huvudsakligen att ansvara för orderhantering men du kommer även att få arbeta med hela kundens flöde fram till fakturering. Arbetet innebär till exempel att hantera och prioritera order och leveranser, koordinera kontakter med kunder och transportörer samt ge support till andra avdelningar inom företaget.

Tjänsten som ordermottagare är ett utvecklande arbete där du får ha dagliga kontakter med kunder och samarbetspartners men där du också får möjlighet att påverka processen och vara med i kundens förbättringsarbete.

Uppdraget är en inhyrning via Inpeople på heltid med omgående start. Uppdraget pågår till 30 september. Placering för uppdraget är Långasjö. Efter genomförd upplärning finns det möjlighet att arbeta på distans någon dag i veckan.


Vem tror vi att du är?
Vi tror att du som söker tjänsten har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom exempelvis orderhantering, kundservice, logistik, ekonomi eller liknande sedan tidigare, alternativt att du innehar en relevant utbildning. Du har god administrativ vana samt god datorvana. Då rollen innebär mycket kontakt med interna såväl som externa parter så är det ett krav att du kan svenska och engelska både i tal och skrift. Utöver detta är det meriterande om du har utbildning eller motsvarande erfarenhet av logistik och transportfrågor.

Som person är du serviceinriktad och har en förmåga att arbeta självständigt och ta egna beslut i ditt arbete. Samtidigt har du en god samarbetsförmåga och lätt för att kommunicera med dina kollegor men även med kunder och externa parter som du arbetar tillsammans med. Du är utåtriktad, analytisk och trivs med att arbeta i stundvis högt tempo. Du gillar att fungera som spindeln i nätet, samtidigt som du har god förmåga att strukturera ditt arbete för att säkerställa en god kvalitet. Du är en förändringsbenägen person som gärna deltar i utvecklingsarbeten och trivs att arbeta efter mål och resultatuppföljning.

Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.

På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.

Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.

Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.

Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2023
  • Ansök senast: 26 april 2023

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024