OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälpmedelscentrum är ett bolag som ägs av Sodexo. Sodexo har avtal med Östergötlands 13 kommuner och Region Östergötland gällande hjälpmedelsservice.
Hjälpmedelsservice innebär framförallt ordermottagning, rådgivning, utprovning, anpassning, rekonditionering, leverans och reparationer av medicintekniska produkter till personer med funktionsnedsättning.
Vi söker 1 medarbetare till vår ordermottagning. Att arbeta hos oss är varierande, utmanande, stimulerande och kräver stort personligt engagemang. Vi arbetar efter ledorden Laganda, Serviceanda och Utveckling.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av;
• Ordermottagning av beställningar, service och anpassningsordrar via telefon, mail och beställningsportal
• Planering av service/transport/anpassningsordrar/produktion'
• Avrapportering och uppföljningar
• Arbete i vår reception/butik
Kvalifikationer/Krav:
• Du är serviceinriktad , har en god planeringsförmåga, drivs i en miljö där det är högt tempo
• Kundfokuserad
• Tidigare erfarenhet av ordermottagning/planering är meriterande
• Goda datakunskaper med förmåga att sätta sig i nya system
Egenskaper:
• Du har en positiv och engagerad attityd samt är noggrann, ansvarsfull, flexibel och drivande.
• Du har lika lätt att samarbeta i grupp som att kunna arbeta självständigt
• Du ser lösningar framför problem
• Du delar Sodexos värderingar
Anställningsform och arbetstider:
Tillsvidareanställning, heltid 40 tim/v, vardagar 08:00 - 16:30
Har du frågor kontakta:
Annelie Johansson, annelie.johansson@hjmost.se tel 013-27 78 30
Ingela Piirimets, ingela.piirimets@hjmost.se tel 013-27 78 70
Din ansökan vill vi ha senast den 11 december 2016
Ansökan kan endast göras via vår hemsida
Sodexo grundades av fransmannen Pierre Bellon år 1966. Med hjälp av några tusen franska francs på fickan, sin starka drivkraft och entreprenörsanda startade han upp ett litet serviceföretag som levererade mat till företagspersonal i hans hemstad Marseille. Idag har Sodexo vuxit till en av världens största arbetsgivare med verksamheter i 80 länder världen över. Vi är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet, och våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor samt på institutioner. Vi erbjuder integrerade servicetjänster inom Facilities Management: arbetsplatstjänster, lokalvård, måltidsservice samt hjälpmedels- och konferensverksamhet. Vi bidrar till att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser. Vårt brinnande engagemang för hållbarhet, att utveckla våra medarbetare och främja mångfald är vida känt runt om i världen. Vårt arbete inom dessa områden har också resulterat i en mängd prestigefyllda utmärkelser under årens lopp.
I Norden omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper
LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,