Ordermottagare i Önnestad

Ordermottagare i Önnestad

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Skulle du beskriva dig själv som en administrativt stark person med intresse för kundservice? Då kan vi ha rollen för dig! Till vår kund i Önnestad söker vi nu en ordermottagare som tillsammans med kollegor på plats kommer att ansvara för försäljning samt vägning av grus- och stenmaterial från deras terminaler. Uppdraget förväntas starta omgående och initialt pågå i 1 år med chans till förlängning.  

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som ordermottagare hos vår kund kommer arbetet bestå av en del administrativa arbetsuppgifter, såsom fakturering, orderhantering samt kassaredovisning. Din roll innebär mycket kontakt med kunder tillsammans med dina kollegor vilket förutsätter att du besitter en social förmåga, har lätt för att kommunicera och trivs med teamarbete. Därför är det av stor vikt att du känner dig trygg i den administrativa samt kommunikativa rollen. 

Arbetstider
Heltid i 1 år med chans till förlängning. 
Arbetstid: kontorstider måndag till fredag. 

Kvalifikationer
För att vara aktuell för rollen behöver du ha: 
Erfarenhet av en liknande roll inom administration och service 
Gymnasieutbildning 
B-körkort 
Mycket god datorvana 

Som person tror vi att du beskriver dig själv som en flexibel lagspelare. Du är ordningsam, strukturerad och engagerad. Du drivs av service och kundkontakt samt känner dig trygg i den administrativa rollen. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2020-11-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Danielle Giander, konsultchef, danielle.giander@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2020
  • Ansök senast: 29 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024