OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du engagerad, driven och noggrann? Trivs du i en administrativ roll och arbetat med orderhantering tidigare? Vår kund som tillverkar diagnostiska kit för DNA-testning söker nu en ordermottagare till deras verksamhet i södra Stockholm.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I rollen som ordermottagare är din huvudsakliga uppgift att sköta företagets inkommande order. Du tar emot alla order per mail eller telefon och är sedan ansvarig för att registrera alla order i ett affärssystem. Dina arbetsuppgifter kan även innefatta att boka transporter och administrera kund- och transportreklamationer.
Uppdraget är till en början över sommaren (juli och augusti) för att täcka upp för ordinarie personal under semestertider. Men då företaget håller på att expandera så söker de en person som vill fortsätta efter sommaren och som söker något långsiktigt.
Arbetstider
Heltid, måndag - fredag 8-16.30.
Kvalifikationer
För att vara aktuell för denna tjänst behöver du:
Ha goda kunskaper i svenska och engelska språket, både i tal och skrift
Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
God datavana
Det är meriterande om du har arbetat inom lager och logistik tidigare och om du arbetat i affärssystemet Pyramid.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker en person som är noggrann, serviceinriktad och öppen för att lära sig nya saker.
Ansökan
Tillsättning sker omgående skicka därför in din ansökan redan idag!
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044