ordermottagare / innesäljare

ordermottagare / innesäljare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Din roll som innesäljare innebär att du bokar inkommande uppdrag från privatpersoner, informerar kring rot-och rutavdrag, priser osv. Du kommer att ha ett nära samarbete med bemanningsansvarig säljare som sedan placerar rätt veteran för aktuellt uppdrag. Du kommer att ringa befintliga kunder för att göra uppföljningar.
Dina arbetsuppgifter
Det är viktigt att du är strukturerad, organiserad och systematisk i ditt sätt att arbeta, samt att du gillar både administration och vara delaktig i försäljningen. Du är ansvarsfull, har ett egendriv och är lösningsbenägen. Vi ser att du har dokumenterad erfarenhet från kund- och orderadministration. Vi förutsätter att du har god datavana och erfarenhet från att arbeta i affärssystem.
Vem är du?
• Du gillar att prata och ge god service i telefon.
• Du har ett säljande och trevligt sätt
• Tycker om att jobba med människor
• Du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Veterankraft AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 16 februari 2022
  • Ansök senast: 23 februari 2022

Postadress

Stampgatan 22A
GÖTEBORG, 41101

Liknande jobb