OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning Vi söker en ny medarbetare till vår ordermottagning. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot och administrera order samt att ta hand om kunder som besöker vårt kontor. I arbetsuppgifterna ingår även att planera arbetet för våra chaufförer samt att administrera vår telefonväxel. Arbetet innebär mycket kundkontakt och är tidvis mycket stressigt. Periodvis är arbetsbelastningen tung vilket kan medföra att övertid krävs. Kvalifikationer Personen i denna roll kommer att ha mycket kundkontakt och blir därför en nyckelperson för företaget. Vi tror att följande kvalifikationer matchar din profil väl: - Du ambitiös, självständig och ansvarstagande - Du har känsla för kundservice och bra kundbemötande - Du är van att arbeta med datorer. - Du har några års erfarenhet av ordermottagning och kundservice. - Du har redan kunskap om liftar eller är intresserad av att lära dig mer. Om Rallco AB Rallco är ett företag som hyr ut sky- liftar. Företaget grundades 1969 och var därigenom föregångare i Sverige då det gäller liftuthyrning. Under årens lopp har företaget utvecklats till en rörelse som omfattar hårt när alla typer av liftar och vagnparken, som ständigt förnyas, omfattar, idag drygt 300 liftar. Huvudkontoret ligger i Malmö och företaget har idag 15 anställda. Vad kan Rallco erbjuda dig: Rallco är ett familjeföretag och vi erbjuder ett varierande jobb med mycket kundkontakt och en socialt trevlig arbetsmiljö. Ett bra bevis för detta är att nästan alla som börjar arbeta hos oss stannar kvar.