Ordermottagare inom reservdelar, Upplands Väsby

Ordermottagare inom reservdelar, Upplands Väsby

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av kundservice, ordermottagning och reservdelar för maskiner? Kan du arbeta hela sommaren och besitter en liten säljådra?  Då kan du vara den personen vi söker. Välkommen med din ansökan redan idag!

Vi söker en kundfokuserad och teknisk lagd ordermottagare och rådgivare för ett sommarvikariat, med placeringsort Upplands Väsby där du kommer arbeta på ett företag verksamma inom entreprenadmaskiner. 

Ansvarsområden
Detta är en roll i den centrala avdelningen Shared Service som rapporterar till Shared Service Manager. Du kommer att ansvara för rikstäckande reservdelsförsäljning (inkommande förfrågningar) samt bistå med rådgivning till både interna och externa kunder gällande reservdelar för maskiner och motorer. 

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

• Hantera samtliga reservdelsförfrågningar från interna och externa kunder via telefon, mail samt över disk 
• Orderregistrering och rådgivning av reservdelar 
• Hålla sig uppdaterad gällande riktlinjer och processer som berör reservdelar och service
• Bistå med hög kompetens inom området samt mycket högt kundfokus
• Vid behov även vara behjälplig med andra arbetsuppgifter inom shared service

Arbetstider
Omfattning: Heltid, start i början av maj tom slutet på augusti 2021 (ingen möjlighet till förlängning)
Plats: Upplands Väsby
Arbetstider: Mån-fre kl 7-16 (på plats på kontoret)
Arbetsgivare: Randstad AB

Kvalifikationer
• Erfarenhet av kundservice, orderadministration, service och viss försäljning 
• Kunskap eller erfarenhet av reservdelar till maskiner
• Hantera svenska och engelska obehindrat i tal och skrift
• Arbetat i olika system
• Gymnasieutbildning med inriktning teknik alt. motsvarande kompetens via arbetslivserfarenhet 

Vem är du?
Vi söker dig som är en serviceinriktad teamplayer med öppet och socialt sinne. Du räds inte att ta kontakt med kunder, interna/externa kontakter osv. Du tar egna initiativ och är självgående samt har ett bra ordningssinne.

Ansökan
2021-04-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2021
  • Ansök senast: 4 april 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024

Product planner

Product planner

26 november 2024