OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en härlig person med erfarenhet av orderadministration/transporthantering? Då kanske det är dig vi letar efter! Sök idag!
Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare kommer du att:
- ta emot och registrera ordrar
- planera och boka transporter
- väga tankbilar
- upprätta tillhörande dokument
- övriga uppgifter på avdelningen
Du kan starta omgående och får en provanställning hos oss på Jovi. I tjänsten kommer du ha ett nära samarbete med interna roller som t.ex. övriga inom order & logistik, produktionspersonal och säljare, såväl som externa kontakter med kunder och transportörer. I sommar kommer du arbeta tillsammans med minst en ordinarie personal. Arbetstiderna är dagtid måndag- fredag.
Din bakgrund
För denna tjänst ska du ha arbetat med orderadministration/transporthantering eller liknande. Ett stort plus är om du har kunskap inom import- och exportregler. Du kommer att vara support för hela kundens koncern så du behöver vara bra på att läsa, skriva och tala engelska. Meriterande är om du arbetat i affärssystemet IFS. Som person är du glad, ansvarsfull och självgående. Du trivs med att träffa mycket människor och att samarbeta med andra faller sig naturligt.
Om företaget
Företaget finns i Stenkullen, vi berättar mer när vi hörs av!
Om oss
På Jovi har vi en samlad erfarenhet om 35 år av uthyrning av personal. Vår styrka är våra medarbetare och våra härliga konsulter är en stor del av vår framgång. Vi vill vara bemanningsföretaget med mer närhet, tillgänglighet och hjärta och vi är övertygade om att det är en anledning till att vi nu har fantastiskt nöjda kunder inom diverse branscher i Göteborg och hela Västra Götaland.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ahmed Hersi
Marianne Rönnqvist