OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Vi söker dig som trivs att arbeta i en administrativ och kommunikativ roll i nära samarbete med dina kollegor. Du kommer koordinera servicetekniker samt ordermottagning och vissa övriga administrativa uppgifter.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en ordermottagare/koordinator till en tjänst på 100% till ett mindre företag i Göteborg. Du kommer att ingå i ett team om 3-4 personer med olika arbetsuppgifter. Rollen har ett bitvis högt tempo där det krävs att du är stresstålig och är en god kommunikatör. Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är 07:00-16:00.
ARBETSUPPGIFTER
* Arbeta med orderhantering och ordermottagning
* Administration / kontorsarbete
VI SÖKER DIG SOM
* Trivs med adminstrativa uppgifter.
* Har god fysik då vissa tyngre lyft krävs i arbetet.
* Har B-körkort
* Är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift.
* Har en god datorvana
Som person är du:
* Strukturerad
* Ansvarstagande
* Samarbetsvillig
* Flexibel
Övrig information
* Start: 2021-08-01
* Omfattning: Heltid, 07.00-16.00. Uppdraget sträcker sig över 6 månder, med möjlighet till förlängning
* Placering: Hisingsbacka, Göteborg
Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan tillsättas innan annonstid gått ut.