Ordermottagare med erfarenhet från medTech-branschen!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som vill jobba på ett spännande och innovativt företag inom Life Science!

Som ordermottagare kommer du ha daglig kontakt med företagets kunder via mail och telefon samtidigt som du har god kontakt med dina kollegor internt. Du kommer tillhöra serviceteamet och ha hand om administrativa uppgifter så som, inkommande samt utgående leveranser och fakturahantering.

Du som söker bör du ha en god administrativ vana och har jobbat med liknande tjänst eller i minst tre år. Vi tror även att du har jobbat på företag inom Life Science eller medtech tidigare. Du har god kommunikativ förmåga och har alltid ambitionen att ge femstjärnig service. Du är en lagspelare och trivs när det händer saker då det här ett snabbt växande företag. Dessutom är du noggrann, lösningsorienterad och strukturerad. Du är prestigelös i ditt arbetssätt och drivs av att se dina kunder nöjda.

För att passa in i rollen ör det också viktigt att du är flytande i engelska, tal och skrift. Du har också tidigare erfarenhet av att arbeta med ERP-system.

Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med god chans till förlängning.

Om detta stämmer in på dig, välkommen med din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstep
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2022
  • Ansök senast: 25 maj 2022

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024