Ordermottagare med goda administrativa kunskaper

Arbetsbeskrivning

BemanningsPartner AB är ett företag i Skåne, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se

För vår kunds räkning söker vi nu en ordermottagare med god vana av administration till Kristianstadsområdet. Kunden är ett företag inom metallindustrin som utecklar, tillverkar och säljer produkter. Tjänsten är en uthyrning till kund.


Arbetet kräver:



* Mycket goda datakunskaper.

* Flytande engelska i tal och skrift

* Positiv som person med glimten i ögat som är van vid högt tempo.

* Du har minst några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och tycker om att kommunicera via telefon och mail.

Viktiga egenskaper för tjänsten:

Du är serviceinriktad, lösningsorienterad och sätter alltid kunden i fokus. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet samt din förmåga att förstå och anpassa dig till kundens behov och situation. Du kan arbeta självständigt i ett högt tempo.



Fast lön, Enligt överenskommelse
Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Pia Ekelund
042-400 70 01
Christina Fridolf
042-4007004
Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Christina Fridolf
042-4007004
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-400 70 03
Pia Ekelund
042-4007001
Säljare/Kontorsansvarig Gurre
042-4007004
Kundansvarig Guraj Saliev
042-400 70 04
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-4007003

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BemanningsPartner HELSINGBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 4 februari 2014

Besöksadress

Österlånggatan 15 29133 Kristianstad
None

Postadress

TRAKTÖRSGATAN 11
HELSINGBORG, 25246

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024