OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Till ett mindre bolag i centrala Helsingborg söker vi omgående en ordermottagare / logistikmedarbetare. Tjänsten är på heltid med start omgående och sträcker sig under ett par månader, därefter finns goda chanser till fortsatt anställning hos kund.
Om företaget
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning där du kommer att vara anställd av Dreamwork och arbeta på uppdrag av vår kund i Helsingborg.
Mer om tjänsten
I den här tjänsten arbetar du i huvudsak med orderhantering i systemet och packning av orders för utleverans. Du har viss kundkontakt via telefon och mail på såväl engelska som svenska och arbetar i nära samarbete med lageransvarig.
Då bolaget är av mindre karaktär kommer du även att vara involverad i andra områden med arbetsuppgifter såsom att stötta säljkåren, ta hand om kontoret och förbereda inför mässor.
Din profil
Du har lägst gymnasieutbildning och har med fördel tidigare erfarenhet från orderhantering eller service/administration. Meriterande är erfarenhet från Pyramid eller något liknande system. Som person är du noggrann, ansvarstagande och initiativrik. Du ser vad som behöver göras och har förmågan att prioritera mellan arbetsuppgifterna. Vidare är du prestigelös och flexibel och uppskattar samarbete och att stötta kollegorna.
Du är flytande i svenska språket och känner dig väldigt bekväm med engelskan i såväl tal som skrift.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Jenny Persson på 042-176608 alternativt jenny.persson@dreamwork.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09