Ordermottagare / Orderadministratör / Support

Ordermottagare / Orderadministratör / Support

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är en av de största distributörerna av digitala skyltar och skräddasydda monitorer i norra Europa. De fokuserar på effektiva kommunikationslösningar genom skyltning och monitorer. Då det är en delad roll blir du del av teamet på order och teamet på support.
Du blir del av ett familjärt företag som ser stort värde i att trivas tillsammans och ha kul på jobbet. Mer information om företaget ges vid en personlig intervju!

Arbetsuppgifter:

Som ordermottagare har du kontakt med företagets kunder och hanterar inkommande samtal och mejl gällande order. Det gäller frågor kring beställning, registrering av order, leverans, priser och fakturafrågor. Därtill innebär rollen en hel del informationssökande i företagets system för att besvara kundens frågor vilket gör det fördelaktigt om du har den administrativa vanan. Som support ansvarar du för att stötta kunder i enklare tekniska frågor och ser till att kunden har uppkoppling i företagets system. Genom företagets system har du kontroll över vilka kunder som har problem och ringer upp kunder för att komma med lösningar med manualer till din hjälp. Större problem ansvarar du för att skicka vidare till tekniker.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet av att arbeta i en liknande roll med administrativa arbetsuppgifter, som t.ex. ordermottagning, orderadministration
• Erfarenhet av kundtjänst (meriterande)
• God systemvana och tekniskt intresse
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Som person har du ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och utförandet av dessa samtidigt som du gärna ställer upp för att stötta andra. Som person är du öppen för förändringar och har lätt för att anpassa dig till nya situationer.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ordermottagare, orderadministration, administration, order, kundtjänst, kundservice, support, kund, kundkontakt, teknik, system, Lund, heltid, rekrytering

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2021
  • Ansök senast: 12 oktober 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024