OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Professional Consulting söker dig som vill arbeta heltid som ordermottagare hos en av våra kunder i Ängelholm.
Vår kund är ett företag som säljer och marknadsför emballage och förbrukningsartiklar till bland annat livsmedelsbutiker, blomsterbutiker, konditorier och bagerier.
Tjänsten omfattar heltid under kontorstider måndag- fredag 8-17. Du kommer att vara anställd av Professional Consulting och vara uthyrd till kunden. Urvalet kommer att pågå löpande och tillsätts så snart vi funnit rätt kandidat.
Arbetet innebär att ta emot kundordrar per telefon och registrera dem i affärssystemet Pyramid. Du ska också vara behjälplig de kunder som kommer och handlar på plats. Du ska även vara bekväm med att ringa upp kunder vid behov.
Vi söker dig som är positiv, framåt och inte rädd för att hugga i där det behövs.Som person är du även noggrann och effektiv . Du värdesätter en god kundrelation och tycker om ett arbete där kunden står i centrum. Du arbetar med service som ledord och har ett stort engagemang! Det är meriterande om du har erfarenhet från att arbeta med ordermottagning sedan tidigare men det är inget krav. Det är även meriterande om du har erfarenhet från att arbeta i något affärs- eller säljsystem. Då arbetsplatsen är något svår att ta sig till via buss eller tåg är det en fördel om du har körkort och tillgång till egen bil.
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!