Ordermottagare  sökes till kund på Kungsholmen

Ordermottagare sökes till kund på Kungsholmen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Till vår kund söker vi nu en ordermottagare. Uppdraget startar i november och kommer att pågå under 4-6 månader med eventuell möjlighet till förlängning.

Detta är ett bemanningsuppdrag och du blir anställd av Arena Personal men arbetar hos vår kund.

Du kommer att ingå i ett team som har hand om alla reservdelar och förbrukningsvaror för kunder inom Norden.
Ni säkerställer en noggrann uppföljning av leverantörerna och ser till att alla order kommer fram i tid till rätt mottagare.
Du stöttar även de nordiska försäljningsgrupperna så att det nordiska säljteamets mål kan uppnås, vilket resulterar i ökad försäljning samt bättre kundservice.

Huvudsakliga uppgifter och ansvarsområden:
- Hantering av inkommande order
- Uppdatera kunder om status för order och logistik kring leveranserna



Din profil
Du har tidigare erfarenhet av orderhantering och kundkontakter.

Du har goda datakunskaper och har lätt för att lära nya system.
Det är mycket meriterande om du arbetat i SAP.

Då koncernspråket är engelska - pratar och skriver du detta obehindrat.
Finska är meriterande och flytande svenska i tal och skrift är ett krav.

Övriga egenskaper som är viktiga för denna tjänst är:
- Engagerad och ger utmärkt kundservice
- Noggrann och uppmärksam på detaljer
- Duktig på att kommunicera
- Prestigelös och trivs med att jobba i team


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna med rätt uppdrag. Att vara konsult hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2020
  • Ansök senast: 26 oktober 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024