OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta operativt som inköpare och ordermottagare i ett växande företag? Är du noggrann, social och kommunikativ? Då kan detta vara tjänsten för dig! Läs mer och sök redan idag då urval sker löpande.
OM TJÄNSTEN
Beslagsgrossisten är ett litet företag med stora ambitioner som i dagsläget är verksam i Sverige. Beslagsgrossisten ägs av det norska bolaget Boyesen & Munthe AS som är den ledande grossisten i Norge gällande beslag. Företaget arbetar främst med beslag där ledorden toppklass på service, toppklass gällande produktkvalité samt positiv och serviceinriktad personal som alltid sätter kunden i första hand är vad som präglar organisationen. Deras kontor i Sverige är beläget i Hackefors i Linköping och företaget önskar nu att utöka sin personalstyrka med en ordermottagare.
Rollen som ordermottagare passar dig som är en skicklig kommunikatör med god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du tar egna intiativ, är noggrann och hämtar energi av sociala möten med människor. Då du i arbetet kommer använda Visma Global är det meritierande om du har viss kunskap om affärssystem sedan tidigare.
Du erbjuds
* En trevlig och familjär arbetsmiljö
* Ett kommunikativt arbete med varierande arbetsuppgifter
* Möjlighet till utveckling och vidare utmaningar i ett växande företag
Du kommer bli anställd hos Academic Work där du som konsult kommer att arbeta hos vår kund. Uppdraget avser heltid och sträcker sig under 6 månader med goda chanser till överrekrytering. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som operativ inköpare och ordermottagare kommer du främst att arbeta med:
* Orderhantering där du tar emot beställningar via webb, telefon samt mail
* Se över lager och hantera inköp
* Orderskrivning i Visma Global
Ovannämda arbetsuppgifter kommer utgöra större delen av arbetet, men tjänsten kan komma att innefatta andra uppgifter där du bland annat koordinerar och stöttar säljarna. Trivs du med varierande arbetsuppgifter och att vara spindeln i nätet så kan denna tjänst vara något för dig!
VI SÖKER DIG SOM
- Har en genomförd gymnasieexamen
- Har goda tal- och skriftkunskaper i svenska samt engelska då du kommer ha både svenska och internationella kunder
- Har goda datakunskaper
Det är meriterande om du
* Har en eftergymnasial utbildning inom inköp
* Har tidigare erfarenhet inom orderhantering och/eller inköp
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem
Som person är du
* Samarbetsvillig
* Flexibel
* Initiativtagande
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid 6 månader med goda chanser till överrekrytering
* Placering: Hackefors, Linköping
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231