Ordermottagare till Canon!

Ordermottagare till Canon!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Trivs du med varierande arbetsuppgifter och har erfarenhet inom lager/logistik och administration? Vill du arbeta i en roll där du får vara en del av tre olika avdelningar: lager, administration och kundsupport? Vi söker dig som är flexibel, effektiv och trivs med att ha många bollar i luften. Vi ser gärna att du trivs med fysiskt arbete då det kan förekomma tunga lyft.

Tjänsten är på heltid, kl. 08.00 – 16.30, tillsvidare. Självklart är det även fikapauser med kollegorna varje dag. Rekryteringen sköts av KFX HR-Partner men anställningen sker direkt hos Canon.


Om företaget
I över 70 år har Canon levererat den senaste bildtekniken till deras kunder i hela världen.
Canon grundades 1937 och har växt till ett globalt företag som verkar inom olika marknader. En ändlös ström av idéer och innovationer har gjort att Canon kunnat bibehålla en tätposition i branschen. Genom att välja deras produkter satsar företag och konsumenter på pålitlig, snygg och avancerad teknik.

”Leva och arbeta tillsammans för allas bästa” – en princip som ligger till grund för Canons värderingar och ger form åt deras moraliska ansvar att vara en god företagsmedborgare


Arbetsuppgifter
Tjänsten kommer börja främst som en administrativ roll där du kommer hantera order och reklamationer. Efterhand kommer du även kombinera detta med lagerhantering, t.ex. ta emot pall, plocka produkter/reservdelar och se till att de når tekniker eller kund så snart som möjligt. Du kommer att arbeta tätt med dina härliga kollegor men förväntas också ta eget ansvar och driva din tjänst som ordermottagare.

Som anställd har du även möjlighet till förmåner och bli en del av ett sammansvetsat gäng med utgångspunkt trevliga lokaler i Krokslätts fabriker.


Kvalifikationer
Vi ser gärna att har tidigare erfarenhet av lagerhantering samt administrativa uppgifter. Då rollen är bred ser vi gärna att du är flexibel och prestigelös med arbetsuppgifter. Vi ser även att du har ett logiskt tänkande samt noggrann och effektiv i ditt arbete.

Som person är du stresstålig, kommunikativ och engagerad i ditt arbete. Du är även den som sprider glädje bland dina kollegor och bidrar till en positiv arbetsmiljö.

Krav:
• Goda datorkunskaper.
• Körkort.
• Talar och skriver flytande i både svenska och engelska


Övrigt
Start: Augusti
Anställning: Heltid
Arbetstid: Måndag-Fredag 08-16.30 (möjligheter till flex finns)

Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag!
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2021
  • Ansök senast: 18 juli 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024