OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig med öga för detaljer, som är noggrann och som vill jobba i en administrativ roll. Har du tidigare erfarenhet från arbetsuppgifter där du arbetat med orderhantering och kundservicearbeten, då kan verkligen detta vara rollen för dig! Uppdraget är med start omgående så läs vidare om rollen i annonsen och skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Företaget som söker en Ordermottagare arbetar inom medicinteknik och läkemedel som säljer produkter till sjukhus och apotek på marknaderna i Norden. De behöver nu stärka upp med ytterligare en medarbetare under våren 2021 som kommer arbeta med orderhantering mot den nordiska marknaden. Rollen är med start omgående och tre månader framåt, där det kommer finnas goda möjligheter också för en fortsatt förlängning på uppdraget.
Du erbjuds
* Ett spännande och roligt arbete i ett växande företag, där du blir en viktig del av det nordiska teamet och företagets framtida utveckling
* En dedikerad konsultchef och karriärspartner
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som ordermottagare kommer du att:
* Ansvara för orderprocessen vilket innebär att du tar emot, registrerar och bekräftar ordrar
* Hanterar företagets affärssystem kring orderhantering och har vidare kontakt med kunder, främst över mail
* I tjänsten ingår också support till logistikansvarig i olika uppgifter och med olika projekt inom orderhantering
VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad gymnasieutbildning
* Erhåller erfarenhet av service och administration från ett tidigare yrke
* Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Vi ser gärna också att du behärskar engelska väl i din roll då du kommer att kommunicera med kollegor mot Danmark, Norge samt Finland
Meriterande för rollen är om du har:
* Erfarenhet av att ha arbetat som ordermottagare sen tidigare
* Viss kunskap om läkemedelsbranschen
* Goda kunskaper inom Norska, Danska eller Finska
Som person är du:
* Strukturerad
* Bra på att samarbeta
* Noggrann
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid i tre månader med goda chanser till att fortsätta på uppdraget under 2021
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231