OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
Tisdag 24 mars 2015
Klockan 10:30-11.30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Ordermottagare till internationellt företag
För kunds räkning söker MultiMind en Ordermottagare till ett internationellt företag som jobbar med välkända och berömda varumärken inom optik och sport produkter. Företaget är beläget norr om Stockholm där de sitter i ljusa och moderna lokal. Det finns ett öppet och internationellt klimat på företaget, och för rätt kandidat finns det bra utvecklingsmöjligheter. Detta är en permanent rekrytering med start omgående.
Rollen
.ge support till företagets Nordiska och Baltiska kunder samt säljorganisation både via telefon och mail
.ta emot, registrera och bevaka ordrar - följa hela orderflödet
.hantera reklamationer och returer samt lösa de problem som uppstår
.utveckla och säkerställa processer, affärssystem och rutiner inom företaget
.ha många utåtriktade kontakter med leverantörer, grosster mm.
Person
För att kunna lyckas i rollen är det viktigt att du är en team-player som vågar ta tag i de uppgifter som behöver utföras. I den här rollen samarbetar man med olika avdelningarna och stöttar varandra vid behov. Vi ser gärna att du; är analytisk, ser kopplingen mellan siffror och processer och at du skapar ordning i kaos; är flexibel, kan anpassa dig till olika sätt att lösa problem och uppnå bra resultat; har energi, du upplevs som en positiv person med en 'can do' attityd. Vi ser dessutom gärna att du har minst ett års erfarenhet av arbete inom Customer Service, helst inom en internationell miljö, och det är ett krav att du pratar och skriver flytande svenska och engelska - det är meriterande om du behärskar ytterligare nordiska eller baltiska språk.
Teknisk kunskap
Vi söker en teknisk kunnig kandidat, som trivs med arbetet som ordermottagare. Det är ett krav att du sedan tidigare har erfarenhet av att ha arbetat i SAP samt att du har goda kunskaper i Excel.
Är du social, resultatinriktad och gillar att arbeta i ett sammansvetsat team? Isf kommer du att få möjlighet att utvecklas i en roll med varierande arbetsuppgifter där ditt eget initiativ gör skillnad!
Kontaktpersoner:
Kerem Savci
tfn: +46 8 21 67 11
Hemsida:
för mer information :
http://www.multimind.se
Besök oss gärna på rekryteringsträffen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37