OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.
Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Är du en person som arbetar noggrant och som drivs av att stötta dina kollegor på bästa sätt? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som ordermottagare till vår kund!
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Till vår kund söker vi nu en ordermottagare för ett spännande uppdrag. Vår kund är ett tillverkande företag med produktion och kontor i Landskrona. Du kommer att tillhöra Customer Support-avdelningen och jobba tillsammans med sju kollegor. I rollen som ordermottagare så kommer du framförallt att:
• Ta emot och hantera inkommande orders
• Ha kontakt internt med produktionen för att säkerställa rätt leveransdatum till kunderna
• Ansvara för att dagligen skicka iväg fakturor
Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta administrativt på ett internationellt företag i en expansiv fas.
KRAV PÅ PERSON
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare. För att lyckas i rollen som ordermottagare ser vi att du känner igen dig på följande punkter:
• Duktig administratör
• Bekväm användare av Office-paketet, särskilt Excel
• God kommunikativ förmåga på svenska och engelska
Det är meriterande för tjänsten om du talar något ytterligare språk utöver svenska och engelska, och då framförallt finska eller tyska. Vi ser att du som söker är en person som är driven och självgående och vågar ta egna initiativ. Du arbetar strukturerat och noggrant och tar ansvar för de uppgifter som är på ditt bord. Du är vidare en serviceinriktad person som strävar efter att jobba proaktivt och effektivt i allt du gör.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som ordermottagare.
ÖVRIGT
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, fram till den 31/5 med möjlighet till förlängning. Anställningen är direkt hos kunden.
Arbetstid: 8.00-16.45
Plats: Landskrona
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Sara Lindmark på sara.lindmark@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: ordermottagare, kundtjänst, engelska, administration
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17