OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Är du en person som arbetar noggrant och som drivs av att stötta dina kollegor på bästa sätt? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som ordermottagare till vår kund!
Till vår kund söker vi nu en orderadministratör för ett spännande uppdrag. Vår kund är ett tillverkande företag med produktion och kontor i Landskrona. Du kommer att tillhöra Customer Support-avdelningen och jobba tillsammans med sju kollegor. I rollen som orderadministratör så kommer du framförallt att:
• Ta emot och hantera inkommande orders
• Ha kontakt internt med produktionen för att säkerställa rätt leveransdatum till kunderna
• Ansvara för att dagligen skicka iväg fakturor
Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta administrativt på ett internationellt företag i en expansiv fas.
Personprofil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare och har arbetat med orderhantering. För att lyckas i rollen som orderadministratör ser vi att du känner igen dig på följande punkter:
• Duktig administratör
• Bekväm användare av Office-paketet, särskilt Excel
• God kommunikativ förmåga på svenska och engelska
Det är meriterande för tjänsten om du talar något ytterligare språk utöver svenska och engelska, och då framförallt finska eller tyska. Vi ser att du som söker är en person som är driven och självgående och vågar ta egna initiativ. Du arbetar strukturerat och noggrant och tar ansvar för de uppgifter som är på ditt bord. Du är vidare en serviceinriktad person som strävar efter att jobba proaktivt och effektivt i allt du gör.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som orderadministratör.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: En temporär tjänst till och med slutet av september 2021, och ytterligare en temporär tjänst till och med Q1 2022 än så länge. Uppdraget är en inhyrning - vilket betyder att du kommer bli anställd som konsult hos PerformIQ och arbeta hos vår kund.
Arbetstid: 8.00-16.45
Plats: Landskrona
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Sara Lindmark på sara.lindmark@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: ordermottagare, kundtjänst, engelska, administration, administratör, order, orderadministratör, support
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.
Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Lindmark
Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen
Caroline Gustafsson
Alexandra Berg
Sara Lindmark
Alva Grell
Mattias Söderberg
Petra Davidsson
Mattias Söderberg