Ordermottagare till kund i Markaryd/Ljungby

Arbetsbeskrivning

Om kunden
För kunds räkning söker vi nu dig som kan axla en rolig roll, i tjänsten som ordermottagare.
Vår kund är ett väletablerat internationellt företag med en av sina produktionsenheter belägen i Markarydstrakten. I Sverige finns ett 50-tal anställda som dagligen jobbar för att leverera en produkt till stora världsledande kunder i sitt segment. Tjänsten som ordermottagare är fartfylld och rolig och ställer krav på en sociala skicklighet och grymt bemötande. Du har en administrativ ådra och arbetar enkelt i en digital miljö. Personen i rollen ska kunna ta till sig ny kunskap snabbt och komma in i en rolig roll där man får utvecklas!

Arbetsbeskrivning
I rollen som ordermottagare kommer du arbeta med att hantera kundförfrågningar via mail och telefon. Du sköter orderläggning och ansvarar för att kunden får sin leverans av beställd vara levererad under överenskommen tid. Du hanterar också leveransbevakningar och returhantering. Andra allmänna göromål på kontoret kan också förekomma under arbetsdagen.





Utbildning
Vi tror att du som söker har erfarenhet från någon liknande roll, kanske på just ordermottagning, innesälj eller administration och service. Då företaget är en etablerad internationell spelare krävs att du har goda kunskaper i engelska.

Erfarenhet
Du har med stor fördel något års erfarenhet av liknande roll. Du rör dig obehindrat i en digital miljö. Du behöver goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.

Personliga kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och eftersom du till viss del kommer att arbeta under tidspress och hantera många kunder parallellt, är det bra om du är stabil, lugn och pålitlig. Du har god servicekänsla och vill gärna hjälpa både interna medarbetare och externa kunder att lyckas i sina åtaganden. Du är lättlärd och självständig, tar egna initiativ och arbetar bra i team, och för att trivas i den här rollen behöver du också känns igen dig i ord som noggrann och flexibel.

Lön och anställningsvillkor
Tjänsten är ett vikariat men med möjlighet till förlängning. Personen erbjuds initialt anställning via Palm & Partners Professional AB.
Lön enl. ö.k.

Ansökan
Skicka din ansökan via länken redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor eller behöver komma i kontakt med rekryteringsansvarig görs detta enklas på mail fredik.paulsson@palmpartners.se alt. robin.larsson@palmpartners.se

Startdatum
Snarast enligt Ök.

Uppdragslängd
3 månader med möjlighet till förlängning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Andersson

Emma Pelarhagen

Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson

Claudia Bellagamba

Johan Sjöstrand

Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Palm & Partners Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2021
  • Ansök senast: 11 augusti 2021

Besöksadress

Östra Varvsgatan 4, MALMÖ
None

Postadress

Östra Varvsgatan 4
MALMÖ, 21175

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024