OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nigab är en av de större leverantörerna av vin och sprit till den svenska marknaden samt inom nordisk Duty Free/Travel Retail och har under mer än 30 år levererat alkoholhaltiga drycker till Systembolaget, båtar - flyg och till de flesta restauranger i Sverige, från sobra finkrogar till trendiga barer och till vinintresserade privatkunder från Ystad till Haparanda. För kund räknings söker vi nu en Orderamottagare!
Dina arbetsuppgifter:
I rollen som Ordermottagare kommer du att ta emot order från restauranggrossister och retailbranschen. Du kommer att ligga nära kunder och vara en viktig funktion i teamet för Business Support. Teamet värdesätter en härlig kultur och miljö på arbetsplatsen där hjälpsamhet och samarbete är viktigt. Rollen innebär mycket noggrant arbete där öga för detaljer gällande artiklar och volymer är avgörande. Du kommer även att samarbete med interna funktioner så som ekonomi och produktchefer. Det tillkommer även en del ekonomiskt relaterade arbetsuppgifter i form av fakturahantering. Rollen är inledningsvis ett 12 månaders konsultuppdrag med stor chans till förlängning.
Start: omgående
Kontor: Kungsbacka
Arbetstider: mån-tors 8-17 och fre 8-13
Din profil:
Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice sedan innan och vet vad förstklassig service innebär. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat administrativt och har goda vana av Office paketet. Krav för tjänsten är flytande svenska och engelska i tal och skrift då kunderna är internationella. För denna roll är personliga egenskaper väldigt viktiga, vi söker dig som är noggrann, detaljfokuserad och ordningsam. Vi ser vidare att du är väldigt kommunikativ och öppen i ditt sätt att bemöta kunder och kollegor där du smidigt anpassar dig till olika sociala sammanhang.
Om oss
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)