Ordermottagare till spännande uppdrag!

Ordermottagare till spännande uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och framåt person som gillar att ta egna initiativ? Har du även erfarenhet av ordermottagning eller administration? Då kanske vi har tjänsten för dig! Vi söker nu en ordermottagare för konsultuppdrag till en av våra kunder i Stockholm.

Om tjänsten
Tjänsten är på heltid med önskat tillträde snarast och förväntas pågå under 6 månader med god chans till förlängning eller anställning hos kunden. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kl 08.00-16.15. Tjänsten är med placering på företagets kontor i Norsborg men de kommer att flytta kontoret till Västberga hösten 2022.

Arbetsuppgifterna är varierande och består delvis av orderhantering, kundkontakt och mailhantering.

Vem är du?
För att passa i rollen ser vi gärna att du har goda kunskaper i Office-paketet och en fallenhet och intresse för att jobba i system. Du som söker har minst avslutade gymnasiestudier. Vidare har du även en bakgrund inom administration och vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av ordermottagning eller inköp. Språkligt så har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Som person är du en riktig doer, du har ett driv som du visar genom att du tar ett stort eget ansvar för dina åtaganden samt att du är lösningsorienterad och självgående. Du tycker om att ha kundkontakt och ge god service. Vidare är du noggrann och vill alltid bidra med hög kvalité i allt du tar dig ann. Samtidigt är du stresstålig och trivs att arbeta i en miljö där det stundtals kan bli högt tempo med många bollar i luften.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Urval och intervjuer kommer att ske löpande så välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2022
  • Ansök senast: 29 mars 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024