OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har erfarenhet från administrativt arbete och gillar att arbeta med service? Har du bra samarbetsförmåga och gillar att arbeta i team? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara den personen som passar till tjänsten som ordermottagare till vår kund i Frövi.
PerformIQ söker för kunds räkning en person som kan arbeta administrativt med inriktning mot support och orderhandläggning. I rollen som ordermottagare kommer du att erbjudas en förvaltande roll där du registrerar order som du rapporterar in i ett affärssystem.
I rollen kommer du till exempel att:
Hantera inkommande ärenden effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer
Agera kunskapsstöd till kunderna i frågor gällande produkter och leveranser
Administrera dokumentation och avvikelser
Personprofil
Vi söker dig som vill jobba med administration och service. Tjänsten innefattar daglig kundkontakt och relationsskapande med både befintliga och nya kunder. Du tycker att kundnöjdhet är viktigt och bemöter andra professionellt och med glädje. Det är högst meriterande om du har arbetat med administration, ordermottagning eller service tidigare. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som skall göras, är noggrann och har ett problemlösande mindset.
För att lyckas i rollen som ordermottaggare ser vi att du har:
- Mycket god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska i tal och skrift
- Allmänt god datorkunskap
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom service, support eller ordermottagning
- Kunskap inom ritningsläsning
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Frövi
Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som innesäljare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Helena Danielsson Bergström via helena.bergstrom@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Lindmark
Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen
Caroline Gustafsson
Alexandra Berg
Sara Lindmark
Alva Grell
Mattias Söderberg
Petra Davidsson
Mattias Söderberg