Ordermottagare till System 3R

Arbetsbeskrivning

Skulle du trivas på ett bolag som värderar sin personal högt, månar om kvalité, Har en härlig gemenskap och trevlig arbetsmiljö? Då passar du perfekt in på System 3R ett av de världsledande bolagen inom tillverkande industri.

Om kundföretaget
System 3R är en global aktör och världsledande leverantör inom produktivitetshöjande metoder och verktyg till verkstadsindustrin. På huvudkontoret i nordvästra Stockholm arbetar ett hundratal anställda, varav hälften inom produktionen. Här erbjuds du med ett starkt tekniskt intresse en tjänst där du omges av kompetenta kollegor i ett väletablerat företag med låg personalomsättning och en öppen företagskultur.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ordermottagare ansvarar du i första hand för bokningar och utskeppningar av leveranser. I takt med upplärningen och introduktionen får du vidare ta emot ordrar och hantera fakturering, främst via företagets affärssystem men även via mail och telefon. Du ger support till företagets kunder i frågor som rör transportering och avtalsfrågor. Du utfärdar också frakt-, tull och exportdokument. Som ordermottagare samarbetar du med kollegor i flera olika länder, vilket innebär att ditt arbete främst sker på engelska. I rollen tillhör du ett team bestående av ytterligare fem ordermottagare och du rapporterar till Supply Chain Manager.

Uppdraget är initialt på 6 månader med goda chanser till förlängning.

Din profil
• Erfarenhet av ett serviceinriktat administrativt yrke. Du behärskar order, lager- och faktureringsflöde.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet av att arbete med utfärdande av frakt, tull och exportdokument
• Meriterande med erfarenhet av att arbeta i MPS-systemet SAP

Till denna tjänst söker vi dig som är prestigelös och har god känsla för service. Du strävar efter att på bästa sätt hjälpa kollegor och kunder att hitta lösningar. Du trivs med att arbeta i grupp och värderar ett strukturerat och noggrant arbetssätt.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Vällingby
Lön: Fast lön enligt ök.


Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 44 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jannie Hagenius
0707652095
Jannie Hagenius
0707 65 20 95
Jannie Hagenius

Martin Granetoft

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Jannie Hagenius

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Stockholm AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 28 september 2018

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 117
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Administratör till Servicecenter

18 december 2024

17 december 2024

Säljkoordinator

Säljkoordinator

13 december 2024