Ordermottagare till Vänerexpressen

Ordermottagare till Vänerexpressen

Arbetsbeskrivning

Som ordermottagare hos Vänerexpressen i Karlstad AB kommer du att ansvara för ordermottagning av Vänerpendelns tjänster. Här arbetar vi kontinuerligt i linje med våra värdeord samt med devisen att vi aldrig ger upp. Vi är alltid på hugget och är våra kunder behjälpliga. Även arbete enligt miljö- och kvalitetsmål kommer att genomsyra din vardag.

I din roll som ordermottagare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Att mottaga och registrera order från kunder
- Uppdatera order och nya bokningar
- Bekräfta kund

Tjänsten som ordermottagare är ett uthyrningsuppdrag med anställning hos Adecco. Uppdraget startar i januari och är till att börja med 6 månader men kan komma att övergå till en anställning hos Vänerexpressen.

Om dig
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och gärna inom administration eller logistikområdet. Du har yrkeserfarenhet av orderhantering samt kund- och leverantörskontakter. Har du erfarenhet av distribution så är det meriterande. Här kommer dina goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, väl till pass.

Självklart är det viktigt för dig att sträva efter goda relationer med våra kunder då vi ska vara snäppet bättre än alla andra. Vi är ett serviceföretag och våra kunder märker det i varenda kontakt. Du har även en naturlig fallenhet för samarbete. Har du lätt för att hitta lösningar och har en ihärdighet i att nå i mål med dina åtaganden? Är du dessutom flexibel och trivs i en mindre organisation med snabba beslutsvägar? Stämmer detta in på dig? Då passar denna tjänst dig!

Hos Vänerexpressen finns kärnan av logistik, inom bil, båt och järnväg, på så vis får du förmånen att lära dig mycket och få en mycket stor kunskapsbredd på området. De är ett prestigelöst gäng med ett positivt förhållningssätt och har mycket kul tillsammans!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten har start i början av januari, så vänta inte med din ansökan då rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv, vad som lockar med tjänsten och vad du kan tillföra.  Ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sara Pagré, tel 054-771 85 47.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Ordermottagare, Administration, Kundtjänst, Transport, Distribution, Logistik, Shipping, Vänerexpressen, Karlstad, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 december 2022
  • Ansök senast: 31 december 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024