Ordermottagare till vår kund i Malmö!

Ordermottagare till vår kund i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Vår kund är ett välkänt bolag som är aktiva inom bygg- och anläggnings branschen. Företaget har sin huvudsakliga verksamhet i Norden och verksamma inom affärsområdena bygg, anläggning, industri och projektutveckling.

Din roll

I din roll som ordermottagare kommer du främst att arbeta med fjärrstyrning av vågar som innehar avfall och gods som ska återvinnas. Rollen kommer innebära kontakt med chaufförer som lastar av gods, kunder och platschefer. Du kommer också att bistå med rådgivning till privatpersoner som införskaffar material. Du kommer även administrera detta i interna system vilket innebär att du kommer ha en varierad roll som kräver både självständigt arbete och likaledes samarbete med kollegor samt övriga aktörer.

Uppdraget är på heltid och du erbjuds ett kontrakt om 6 månader med start omgående. Placering är hos vår kund i Malmö och arbetstiderna är 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på Clevry och uthyrd som konsult till vår kund med goda chanser till överrekrytering eller förlängning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Fjärrstyrning av vågar
- Kontakt med chaufförer, kunder och platschefer
- Rådgivning till privatpersoner
- Administration i interna system


Din profil

Vi söker dig med en fullständig gymnasieutbildning, gärna inom ett teoretiskt område. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbete inom ordermottagning är detta högst meriterande men inget krav. Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av service då rollen innebär mycket kontakt med kunder, kollegor och chaufförer.

Vi kommer utgå mycket från dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess. Vi ser därför att du är en trygg och lugn person med en god social förmåga. Vi tror att du trivs i ett arbete som kan inneha ett högt tempo och som kräver att du är handlingskraftig och beslutsam. I övrigt bör du vara noggrann och strukturerad, lättlärd samt återhämta dig lätt. Du bör även ha goda kunskaper inom Office-paketet.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2022
  • Ansök senast: 17 mars 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024