Ordermottagare till Weber med placering Stockholm, Sollentuna

Ordermottagare till Weber med placering Stockholm, Sollentuna

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Weber har en marknadsledande ställning inom mineral- baserade byggprodukter på den svenska marknaden. Weber utvecklar, tillverkar och säljer produkter och system för bygg och anläggning inom mur- och puts, golv- avjämning, betong, plattsättning/tätskikt samt Leca® block.

Din roll

Som ordermottagare på Weber kommer du att arbeta med över 1600 artiklar inom sektorn för byggmaterial. Telefonen är ditt främsta arbetsverktyg och du kommer att jobba i ett team på omkring 10 personer.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

- Orderläggning i form av att ta emot och boka ordrar
- Beställa och planera frakt av material
- Skicka underlag och beställningar till både kunder och leverantörer
- Ha hand om mejlhantering mellan samtal


Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstider: 07:30 - 16:00

Arbetsplats: Du kommer att arbeta på plats på Webers kontor i Sollentuna, Häggvik

Detta är ett uthyrningsuppdrag där du kommer att bli anställd konsult hos oss på Clevry men arbeta ute hos Weber. Tjänsten är på heltid fram tills september 2022 med chans till förlängning eller överrekrytering direkt till Weber och med start i slutet av augusti 2021.

Din profil

Vi söker en servicemedveten person som vill arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter och telefonsamtal. Du är van vid att handskas med kunder och trivs med att hålla flera uppgifter igång samtidigt. Du har ett gott ordningssinne och är bra på att planera dina arbetsuppgifter. Vidare ser vi gärna att du är en driven person som är duktig på problemlösning.

Erfarenhet av arbete i SAP eller annat affärssystem är mycket meriterande.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Så sök redan idag!Om Clevry

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på julia.revland@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2021
  • Ansök senast: 23 december 2021

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024